web analytics

Pr0grammer

اسکار به ایران آمد
در تاریخ:۸ام اسفند ۱۳۹۰

تصویر:
فیلمی حاصل از بهم دوخته شدن تصویر کفش‌های تو…
از کودکی تا روزی که پوتین رزم به پا کنی

صدا:
من چه شمشیر زدن این کودک را
در رکاب مهدی موعود
دوست می‌دارم…

حرکت:
تندیس اسکار،
شوالیه‌ای را نشان می‌دهد
که شمشیر سربازان جنگ صلیبی را در دست گرفته
و بر روی یک حلقه فیلم ایستاده است… +
نوشته شده توسط:

  1. سوده گفته است:

    آفرین.خوب کنارهم چیدی.هم مقدماتت درسته، هم نتیجه

    [پاسخ]

  2. ح.ب گفته است:

    من هم دوست می دارم… دعای شهدا حافظ دین و ایمان هممون…خیلی اشاره خوبی بود.ممنون

    [پاسخ]

  3. مسافر گفته است:

    واقعا کاره عالی کردن
    خدا حفظشون کنه
    قابل توجه بعضی ها

    [پاسخ]

  4. تربت گفته است:

    پدری به عرش رفت!
    پسری وارث خون پدر!
    خدایا ثابت قدمش دار!

    [پاسخ]

  5. اشکان گفته است:

    دو نفر که در این عکس شما هستند (ابوالقاسم طالبی و سیدجواد هاشمی) از اسکار آقای فرهادی استقبال کرده‌اند و تبریک گفته‌اند. فیلم آقای فرهادی از وزارت ارشاد مجوز گرفته است و برخورد ناجوانمردانه‌ی کسانی مثل شما با این فیلم کاملاً سیاسی و مغرضانه است. کاش کمی از کینه و نفرت خودتان فاصله می‌گرفتید تا حقیقت امر را می‌دیدید.

    [پاسخ]

    جواب پاسخ در تاريخ اسفند ۹ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۸ ب.ظ:

    سیدجواد ازیاران قدیمی خاتمی است حتی بعدفتنه هم سعی درتجلیل اوداشت.وبارهادرمیتینگهای سیاسی موسوی و…خودش رانشان داده ودراین مراسم هم تنهامجری بود.اماابوالقاسم طالبی کارگردان ولایی وکاربلد سینما ازاین فیلم دفاع وتبریک نگفته کسی که تبریک گفته آقای خزاعی عزیز تهیه کننده قلاده های طلا ودبیرجشنواره امسال است.
    آن کسی که سیاسی کاری کرده جایزه دهندگان این مراسم اند.تبریک وزارت خارجه آمریکا وجلسه باقاصبان قدس وتبریک سارکوزی آیا فقط فرهنگی است؟اگرجایزه سیاسی نیست چرابه بچه های آسمان که این لابی هارانداشت ندادند

    [پاسخ]

    اشکان پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۹:۱۳ ب.ظ:

    آقای طالبی هم تبریک گفته و هم از دادن جایزه در جشنواره فجر پارسال خوشحال است. این خبر را در شفاف‌نیوز مشاهده کنید:
    http://www.shafaf.ir/fa/news/100780/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A8%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA
    ضمناً پاسخ پرسش‌های شما را یک نویسنده در یک وب‌سایت خبری در یک مقاله‌ی مفصل داده است. در این لینک شما می‌توانید آن مقاله را بخوانید و جواب سوال‌هایتان را بیابید:
    http://www.baztab.net/fa/news/1726/%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D8%AF%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%8C-%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%A8%DB%8C-%D8%AC%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AC%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D8%AA!
    موفق باشید

    [پاسخ]

    عرفان پاسخ در تاريخ فروردین ۱۷ام, ۱۳۹۱ ۹:۰۶ ق.ظ:

    این مقاله ای که معرفی کردید سطحی ترین و نازل ترین حرف های مخالفانش را برداشته و علم کرده… ادعای تبلیغ بهائیت (که بسیار سخیف است)، اینکه گلشیفته بازیگر فرهادی بوده و حالا برهنه شده پس فیلم فرهادی بد است!!! (استدلال مزخرف تر از این نمی شد).. نقل قول از مسعود فراستی بسیار ناقص است. صحبت ۳۰دقیقه ای فراستی رو اگه گوش کنید بسیار منطقی حرف می زنه (البته لزوما با همش موافق نیستم).. یا مثلا اومده از مفاسد اخلاقی براندو گفته!! که چی؟..
    ما نه می گیم اصغر فرهادی اپوزیسیونه، نه اینکه فیلمش از نظر تکنیک و ساخت ضعیفه و مثلا با زدوبند جایزه گرفته، اتفاقا فرهادی مورد تحسین خیلی از ماست، نه از او انتظار داریم که بره اون بالا رو استیج و تظاهرات سیاسی راه بندازه، نه انتظار داریم فیلم بسازه و حرفای ما رو توش بزنه..
    ما فقط می گیم اسکار سیاسی است.. همین. و فقط انسان های ساده انگار (مثل نویسنده محترم این مقاله) هستند که سیاسی رو به معنای زدوبند تلقی می کنند.
    جدایی فیلم خوش ساختی است و قطعا لیاقت اسکار را دارد اما اسکار سیاسی است..
    شاید اگه این مقاله رو بخونید یه خورده با من موافق باشید..
    http://dardvareh.ir/blog/1391/01/%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/

    [پاسخ]

    shayan پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۸:۳۸ ب.ظ:

    be asghare dust dashtani tabrik migim
    vaghean az in raftar haye shoma NARAHAT MISHAM
    YEKI BEGEH KOJAYE IN FILM 30YASI BUD AKHE

    [پاسخ]

  6. پایگاه گروه فرهنگی سیاسی دیده ور » اسکار به ایران آمد… گفته است:

    […] : میوه ممنوعه دسته: اطلاعات دیده ور | نویسنده: admin  ارسال […]

  7. amir گفته است:

    besooooooooooooozid

    [پاسخ]

  8. ناشناس گفته است:

    دارم به این فکر میکنم هیچکی نیست نظرات زشت اینا رو که آدم شرمش بیاد بخونه رو حذف کنه؟ یعنی سایتتون مسئولی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    —————————-
    در پاسخ به همین بی ادبانِ دوست دار ِ فرهادی و فیلمش: وقتی طرفدار فرهادی و جدایی نادر از سیمین شمایید کاملا میشه مطمئن شد که فیلمش تا چه حدی مقبوله!

    [پاسخ]

  9. اصلاح طلب گفته است:

    من نمی فهمم شما چرا این قدر با این فیلم و این کارگردان لج هستید. دلیلش چی هست؟ میشه به ما هم بگید بفهمیم. این بنده خدا یک حمایتی از آقای میرحسین موسوی کرد، در جشنواره ی سینما هم گفت کاش بتونن همه برگردن.
    من نمی فهمم اینها دلیل میشه که این قدر کینه به دل بگیرید.
    اگر قرار بود به خاطر سیاه نمایی یک فیلم جایزه بگیره باید فیلمهای مجید مجیدی که قبلا تا اسکار رفت، این جایزه رو می گرفت که توش بچه ها کفش هم نداشتن.
    تو قلب شما جز کینه و دشمنی چیزی هست؟ واسه همینه که امروز جمهوری اسلامی تو دنیا حتی یک دوست نداره.

    [پاسخ]

    پروانه پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۸:۱۸ ق.ظ:

    اگه منظورتون از دوست قدرتمردان آمریکا و اسرائیل وانگلیس است که همان بهتر که دوست ما نیستند ولی بهتره چشماتون رو باز کنید و ببینید که تمام مردم مظلوم و عدالتخواه حتی در دل غرب هم دوست ما هستند.نمونه اش را همین چند روز پیش درباره شان استون دیدیم ! به قول امام خمینی هروقت دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید و ببینید چه کرده اید؟!

    [پاسخ]

    صدرا پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۸:۴۹ ق.ظ:

    یا ابصر الناظرین

    جناب اصلاح طلب بهتره از خواب بیدار بشید!
    و من واقعا از شما سوال دارم که آیا”تو قلب شما جز کینه و دشمنی چیزی هست؟”

    الان کی از طرفداری موسوی حرف زد؟! خود درگیری دارید ها! چرا بحثو منحرف می کنید…من خودم درمقطعی طرفدار پروپتقرص موسوی بودم و بخاطرش هم کلی هزینه کردم…ولی این ربطی به علت ناراحتی بنده و یا خیلی های دیگه از برنده شدن فیلم”جدایی” نداره!
    نظر شخصی خودم: بله من هم ایرانی هستم و مایه افتخارمه که یک فیلم ایرانی تو یک جشنواره بین المللی برنده ی بهترین جایزه بشه، اما زمانی که :
    ۱٫ واقعا بدونم فیلم نماینده کشورم به اذعان اکثریت قریب به اتفاق داوران حرفه ای غیر متعصب زیبا و حرفه ای بوده باشه و نه اینکه اسم یک فیلم ایرانی وسیله ای باشد برای رسیدن به یک سری از اغراض دیگر. غبطه می خورم به حال اونایی که به قول قرآن بر ناحق خودشون استوارترند تا کسانی که بر حق هستند. کسانی که برای رسیدن به اهدافشون بزرگترین و بهترین هاشون رو فدا می کنند تا به اهداف خودشون برسونند…
    ۲٫من دوست داشتم فیلمی که به نمایندگی از کشورم داره به نمایش در میاد،‌نماینده اکثریت قریب به اتفاق مردم کشورم و یا یک فرهنگ زیبا باشه…البته من این فیلمو خیلی دوست دارم ، اون هم بخاطر نمایش ابراز محبت و عاطفه نادر نسبت به پدرش…به پدری که بخاطر آلزایمر حتی درست نمی تونه بفهمه که این مرد پسرشه یا کس دیگه…ولی این تنهانکته مثبت فیلمه و ناراحتی از نکات منفی هست…من دلم می سوزه که چرا باید قشر مذهبی کشورمون رو اینطور باید نمایش بدهند…وقتی فیلم در سطح ملی هستش خوب جای اشکال نیست،‌خوب چند درصدی از مردم زندگیشان شاید اینطور باشد!(بماند که جا ی تامل دارد که چند درصد؟!) اما در سطح بین المللی وقتی نمایش می دهی(آن هم فیلم خانوادگی) یعنی نمایشی از فرهنگ غالب!
    ۳٫برای من واقعا یک سوال مطرح است که آیا اگر دلیل جدایی از “سیمین از نادر”، چیزی بهغیر از آنچه د رفیلم مطرح شد می بود، آیا باز هم جایزه گلدن کلوب یا اسکار را می گرفت؟! آیا بازهم در سینماهای اسرائیل نمایش داده می شد؟! من که احساس یقینی دارم که نمی شد!

    [پاسخ]

    mostafa پاسخ در تاريخ اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۱۶ ق.ظ:

    جالبه!
    برا اولین بار در تاریخ یکی بخاطره “بهترین”بودن داره سرزنش میشه..:-(
    قابل توجه دوستان!تعداد معدودی از مردم ایران و طرفداران ولایت مثل این اقا فکر می کنند..
    زنده باد فرهادی

    [پاسخ]

  10. محسن گفته است:

    فیلمش سیاه بود
    ایران سیاه نیست
    پس فیلمش دروغ بود…….
    همین

    [پاسخ]

  11. اصلاح طلب گفته است:

    فیلمش سیاه بود؟؟؟ کجاش سیاه بود، تو ایران طلاق نیست، مردم ایران از ایران مهاجرت نمیکنن، تو ایران آلزایمر نیست، کلفت نیست،
    چرا مثل طوطی یه چیزی رو هی تکرار می کنید بدون این که معنیش رو بدونید. کجای این فیلم دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخه شما چرا اینقدر خشک مغز هستید؟ فیلمهای مجید مجیدی که برای اسکار رفت به مراتب از این فیلم سیاه تر بودن ولی جایزه نگرفتن، چرا حرف تو کله ی شما نمیره.

    [پاسخ]

    پروانه پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۸:۲۳ ق.ظ:

    در سیاه بودن این فیلم همین بس که مقبول آمریکا و اسرائیل شده! بله در ایران طلاق هست مهاجرت هست آلزایمر هست منظور کسی هم این چیزها نیست ولی وقتی یک خانم محجبه مقید به مسائل شرعی رو نشون میدن که برای کارهاش از مرجع تقلیدش کسب تکلیف میکنه ولی آخر فیلم معلوم میشه که دروغی به اون بزرگی گفته و در واقع به پیمان تهمت زده این سیاه نمایی اسلام و قشر مذهبی نیست! چشماتونو باز کنید آمریکا الکی به کسی اسکار نمیده

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۱۷ ق.ظ:

    آدمهای مذهبی دروغ نمیگن؟ نکنه شما مریخ زندگی می کنید؟
    اگر شما برای جوایز اسکار اعتبار هنری قائل نیستید واسه چی جمهوری اسلامی فیلم برای اسکار ارسال می کنه؟ خودتون رو مسخره کردید؟

    [پاسخ]

    پروانه پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۴۹ ب.ظ:

    هر آدمی ممکنه خطا کنه ولی نشون دادن زوم کردن روی این مسئله به شیوه فرهادی با هدف خاص انجام شده. میتونست به راحتی کسی رو جای اون خانم بذاره که نماد قشر مذهبی نباشه پس ازاین کار منظور خاصی داشته در ضمن تمام کسانی که در راس ادارات و موسسات هستند کارشان صد در صد درست نیست مخصوصا در عرصه هنر افراد پاک و متعهد خیلی کمند

    [پاسخ]

    اشکان پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۵:۵۲ ب.ظ:

    ببخشید توی بحث می‌پرم. خانم پروانه، یعنی راه‌حل شما این است که فیلمسازها یا کسی رو که مذهبی هست نشون ندن یا اگر نشون می‌دن اون شخصیت مذهبی کار بد انجام نده؟ خب اینکه میشه درصد زیادی از سریال‌ها و فیلم‌های آبکی خودمون و چیز جدیدی نیست و درضمن درست هم نیست! این کار یعنی دروغگویی و سانسور. اینکه یک قشر رو منزه نشون بدیم.

    [پاسخ]

    shayan پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۸:۴۵ ب.ظ:

    DIGE DARIN SHURESH RO DAR MIARIN
    MAN KHODAM ASHEGH EMAMAM HASTAM VA BA TAMAMI MASAEL ASHENA
    AZ NAZARE MAN IN FILM YEK FILME KAMELAN MAZHABI BUD AGE YE BAR FILM RO BEBINI MIFAHMI
    CHERA HAMATUN CHESHM BASTE AZ HAMEYE KAR HAYE NEZAM HEMAYAT MIKONID
    GHATAN INJA ESHTEBAH ;ARDAN
    MASUM KE NISTAN

    [پاسخ]

    تارا پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۴۸ ب.ظ:

    اینها رو ولشون کنید به حال خودشون بمیرن. اینها نه که خودشون همه چیز رو سیاسی میکنن و کلا همه چیز رو سیاه و سفید می بینن فکر میکنن که همه ی دنیا هم مثل خودشون هستن.
    اصلا نمی فهمن فیلم چیه؟ کارگردانشون فرج الله سلحشور هست که اسکار رو با جایزه صلح نوبل قاطی کرده، یا مسعود ده نمکی هست که قبل از کارگردانی چماق کش بوده، منتقد سینماشون هم حسن عباسی هست که گوزن رو به شقیقه ربط میده.
    انتظار دارن مثل سریالهای دوزاری صدا و سیما که آدمهای ریشو و چادری فرشته هستن و آدمهای بی ریش و سبیل و مانتویی اخر خلاف، فیلم بسازن.
    اصلا شما برید تو همون پایگاه بسیج منتظر باشید واسه انتخابات و بعد از انتخابات، شما رو چه به سینما

    [پاسخ]

  12. پروانه گفته است:

    این اسکار مایه ننگ است

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۵۷ ق.ظ:

    شما مایه ی شرمساری همه ی ایرانیها هستید.

    [پاسخ]

    پروانه پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۱۴ ب.ظ:

    اگه مخالفت با فیلمی که آمریکا و اسرائیل براش کف میزنند و بهش جایزه میدن و مخالفت با حضور بین هرزه های هالیوودی و ابراز انزجار از دست دادن و روبوسی کردن با هنرپیشه های معلوم الحال مایه شرمساریه،‌پس با کمال افتخار میگم من مایه شرمساریم واز کسانی که به اسم روشنفکری تمام حدود الهی رو زیر پا لگدمال میکنن بیزارم

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱:۳۰ ب.ظ:

    بگیم از این به بعد اسکار رو تو مسکو یا پکن برگزار کنن، چطوره؟

    [پاسخ]

    ذبیح پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۹:۳۷ ب.ظ:

    جالبه…
    به خودتون نگاه کنید!
    به جون هم افتادین…………..
    این هدف کی بوده نمیدونم..
    اما کارش درست بوده گویا
    ادامه بدید خودتونو بکشید!!!

    [پاسخ]

  13. اشکان گفته است:

    مراقب باش سکته نکنی آقا بهنام! چرا شما انقدر عصبی و کم‌طاقت هستید؟ اصلاً وقتی اصغر فرهادی اومد ایران بگیریدش ببرید اعدامش کنید و بعدش هم اسکارش رو ببرید بازار طلافروشا بفروشید پولش رو بدین به حزب‌الله لبنان تا ببینیم آرامش خاطر پیدا می‌کنید یا نه. عادت کردین به تک‌صدایی. دلتون می‌خواد تمام دنیا به مدار شما بچرخه؟ دلتون می‌خواد تمام مردم ایران هر جای دنیا که هستن از ارزش‌های شما دفاع کنن و حرف‌های شما رو بزنن و دیدگاه شما رو داشته باشن و فیلم مورد نظر شما رو بسازن؟ نمیشه. هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افته. حالا می‌خوای آتیش بگیری بگیر! عجبا! یه هم‌وطن‌تون جایزه می‌گیره عوض اینکه خوشحال بشید یا حداقل بگید که نوش جانش اما من فیلم رو به این دلیل و اون دلیل دوست نداشتم چنان آتیش می‌گیرید که ادم فکر می‌کنه الانه که سکتهه رو بزنید! اصغر فرهادی فیلمی ساخته که به قول شما دروغه. اگر عرضه‌ش رو دارید فیلمی بسازید که حقیقت رو منعکس کنه. این یعنی جنگ نرم! نه اینکه یکی فیلم ساخته شما بیایید تهدید کنید و فحش بدید. این ضعف فرهنگی شما رو می‌رسونه که نمی‌تونید حتی با یک فیلم مقابله کنید بعد ادعای اداره‌ی دنیا و جنگ با استکبار رو هم دارید!!

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۱:۲۰ ق.ظ:

    فیلم مورد علاقه ای امت حزب الله اخراجی هاست که توش اکبر عبدی باد ول میده و رزمنده ها با بمب شیمیایی اشتباه می گیرن.

    [پاسخ]

    یاس پاسخ در تاريخ اسفند ۱۲ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۱۴ ب.ظ:

    سلام .اولا فیلم مورد علاقه به قول شما بچه حزب الله ها فیلم اخراجی ها نیست بلکه اون را یک توهینی به شهدا و جانبازان و ایثار گران می دونند دوما ما نمی گیم این فیلم جدایی بده ولی اینکه توی این جشنواره بین المللی که از همه کشور های بزرگ جهان که تولیدات فیلمشون چند صد برابر ایرانه اون هم با چه امکاناتی و از همه مهم تر حمایت های سیاسی میشند وزمانی که از اسرائیل هم فیلم کاندید وجود داره به نظر شما چرا باید به یک فیلم ایرانی اسکار بدهند مگر ما قبلا فیلم هایی که بار معنایی خیلی بیشتری داشتند را نساختیم پس چرا به اون ها اسکار ندادن .؟لطفا متعصبانه فکر نکنید و بعدنظر بدید

    [پاسخ]

  14. صوفی گفته است:

    چی میشد فیلم وسینما هیچ ربطی به سیاست نداشت ؟!

    [پاسخ]

  15. سید حسن گفته است:

    نظر من:نمیگم فیلم سیاه نسازن،آخه ایران مدینه فاضله نیست که،ولی فیلمی که باعث خوشحالی دشمنان کشورمون، که یه زمان تمام منابع کشورمون که متعلق به خودمون بود رو میخوردن و میبردن و شاه های احمق هم نگاه میکردن و هیچ نمیگفتن و بعد از انقلاب ما این بساط جمع و دشمنی انا شروع شد،واقعا فیلمی نیست که بشه ازش دفاع کرد!
    در مورد بردن اسکار این فیلم هم میتونم بگم مثل جایزه نوبلی که تنها زن ایرانی گرفت هست.نه به اون شدت ولی کاملا مثل همونه!
    فیلم طوریه که داره توجیه میکنه رفتن از ایران رو.

    [پاسخ]

    اصلاح طلب پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۲:۴۷ ب.ظ:

    چی میگی سید؟ قبل از این که این فیلم ساخته بشه ایران رتبه ی اول فرار مغزها در دنیا رو کسب کرده بود. پا شو بابا لنگ ظهره، خواب موندی.

    [پاسخ]

  16. یار گفته است:

    جانم را برای وطنم می دهم جانم را جانم را
    بسوز ای وطن فروش آمریکا پرست
    خاک بر سرتون کنند بی ناموسای بی غیرت
    تو مملکت از روی خون شهیدا جون گرفتید حالا هار شدید و به جان این مملکت افتادید

    [پاسخ]

    محسن پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۲:۵۲ ب.ظ:

    من موافقم با شما احسنت
    درود بر وطن پرستان مرگ بر وطن فروش

    [پاسخ]

  17. mehdi گفته است:

    بسیجیا چیکارت کردن؟

    [پاسخ]

  18. کی چی گفته است:

    جریان این عکس چیه ؟
    سرتون رو توهم نکننید پچ پچ کنید
    اول بگید جریان چیه بعد مطلب رو بگزارید

    [پاسخ]

  19. بهنام گفته است:

    به اشکان .
    نترس ما اگه بخوایم سکته کنیم مطمئن باش واسه یه چیز با ارزش سکته میکنیم . نه اصغر فرهادی و اسکارش و طرفداراش .
    خیلی جالبه ما توهین میکنیم ؟ متن من به حمید بود که هر چی فحش ناموسی و تو یه جایی مینویسه که این همه آدم میرن و میان . ما که موضع میگیریم جلو بی فرهنگی میشیم بی فرهنگ ! منطقتون هم مثل فرهنگتونه .
    ما اگر کسی رو اعدام میکردیم حمید و امثال حمید هر چی که لیاقت خودش و خونوادش بود اینجا نشخوار نمیکرد .
    اسکارتون ماله خودتون . پولی که خرج دفاع از اسلام میشه پول حروم نیست که از صهیونیست ها بگیریم . باشه واسه تامین هزینه ی اقای موسوی تو ادامه ی زندگی با برکتش
    بسیجیا و حزب اللهی ها رفتن تا شما بمونید و اینجا رد شین از خونشون و قهقهه ی شادی واسه اسکارتون سر بدید .
    کاش یه ذره فهم میداشتی بفهمی صداهای مخالف ما مستکبرایی هستند که دستشون تا آرنج تو خون انسان هاست .
    شما از طرف ما خوش حال باش که صهیونیست هایی که هموطنات و دانشمندای کشورت رو میکشند به اون یکی هموطنت جایزه دادند …
    بخند و خوشحال باش

    [پاسخ]

    مهرداد پاسخ در تاريخ اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۰ ۱۰:۴۱ ب.ظ:

    به بهنام
    بهنام جان،اصغر اینا را ول کن…تو ایران که فرار مغز ها نیست…هر چی دانشجو ودکتره کردیم تو زندان تا فرار نکنن…
    ضمنا اینا نمیدونن مردم آمریکا و سوییس و اروپا پشت در سفارت ایران میخوابن تا ویزا ایران بگیرن بیان اینجا زندگی کننو حالشو ببرن….
    شما خونتو کثیف نکن،چماقتو چاق کن…بقیه برادرا هم تجهیز کن تا آماده باشن بالاخره دم انتخاباته حواسشون جمع باشه…به کهریزک هم آماده باش بده

    [پاسخ]

    تارا پاسخ در تاريخ اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۰ ۲:۰۰ ق.ظ:

    این دفعه مردم اعتراض نمی کنن. چون اصلا رای نمیدن که بخوان اعتراض کنن. مجلس هم مال شما، البته مجلس هفتم و هشتم هم مال شما بود فقط چون ریده شده به ممکلت میگید که مال ما نبود. دولت نهم و دهم مال شما بود ولی حالا که ریده شده به ممکلت میگید مال ما نبود. کلا هر چی تپه نریده تو این مملکت هست مال شما. گلکاری کنید ببینیم کی تموم میشید.

    [پاسخ]

  20. حاجی گفته است:

    با سلام خدمت هم وطنان.
    نظرات گوناگون همه عزیزان را خوندم. اولاً که یادمون باشه فضای وب عمومی هست و هیچ کس به هیچ عنوان حق فحش دادن و توهین کردن (اون هم از نوع ناموسی) رو نداره. برای ما ایرانی ها که دم از فرهنگ غنی می زنیم باید این امر پذیرفته شده باشه که شأن و شخصیت همه هموطنان مورد احترام و ارزشه. چیزی که بدیهیه اینه که دشمن عاشق چشم و ابروی ما نیست و به فکر منافع خودشه. بله در فیلم آقای فرهادی و با توجه به مسائل سیاسی حاکم بر ایران دشمن سعی کرد بهره برداری سیاسی خودش رو انجام بده. اما این دلیل نمی شه چون ایشون الان جایزه اسکار گرفته پس فتوا به نجس بودنش بدیم! کار فرهنگی خیلی سخته و زمان بر. به قول شهید مطهری طرح های ۲۰ ساله می خواد. یه شبه نمی شه فرهنگ مردم رو درست کرد. به هر حال بیاید همیشه در یک فضای سالم با هم بحث کنیم. التماس دعا

    [پاسخ]

  21. pari گفته است:

    یک کشور هست اسمش آمریکاست . عجب کشوریه ! مهد آزادی و تمدن . هر روز میلیون ها نفر تو صف سفارت خونه هاشن . تو این کشور دولت و مجلس همه عالیه . مردم مشکل اقتصادی اصلا ندارن . همه چی آرومه مردمش خوش حالن . پلیس هم مردم و ناز میکنه
    این کشور دومی نداره تو دنیا . پولش فقط خرج مردمش میشه نه صرف کشتن مردم دنیا و نه کمک به اسراییل . من خواهشمندم زحمت تو صف ایستادن و بکشند دوستانی که اینجا معذبند و با رفتنشون همه رو خوش حال کنند .
    واقعا جالبه وقتی داشتین بانک و اتوبوس ها و جان و مال مردم و آتیش میزدین و تصاویر پیروزی های غرور افرینتون و نشون میدادین هیچ مشکلی نبود و شما تهران و فتح کرده بودین ! وقتی دیدن دیگه بستونه و دارین پر رو میشین جلوتون و گرفتن دیگه ننه من غریبم بازی ها تون شرمع شد .
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی ریختن زدن بردن کشتن چماق به دست ها ما رو زدن و ال کردن و بل کردن …..
    به همون رفتن فک کنید که سعادت دنیا و آخرت توشه

    [پاسخ]

  22. بهنام گفته است:

    ما واسه اراذل و اوباشی که دنبال به هم زدن امنیت مردمند همیشه آماده ایم . نیازی به یاد آوری شما نیست . اگه فک میکنی کارایی که تو تهران کردین و میتونید جای دیگه انجام بدید و اونجا میان لوح تقدیر میدن برید خوش بگذرونید . آزادی کامل هم هست تازه هر چی که آتیش بزنید ایراد نداره یکی دیگه میذارن جلوت میگن بیا داداش اینم خوب آتیش میگیره . برید سلام ما رو هم به گلشیفته و امثالش برسونید
    در مورد حرف حاجی هم ضمن عذر خواهی اما حرف بنده به خاطر اسکار گرفتنش نبود که به خاطر دست دادن با هر بازیگر فاحشه ای بود البته اگر دوستان نمیگن : آنجلینا و این حرف ها ؟

    [پاسخ]

  23. amir گفته است:

    اسکار جایزه نظام یک درصدی
    مشرق— «حقیقت این است که کسب توفیق در جشنواره های خارج از کشور، ارزشی را اثبات نمی کند. آنها به تکنیک محض جایزه نمی دهند و راهشان نیز با ما متفاوت است. تکنیک و محتوا را نیز نمی توان از یکدیگر تفکیک کرد و چون این چنین است، پر روشن است که آنها کدامین فیلم ها را می خواهند.»
    شهید سید مرتضی آوینی
    نمی دانم باید تبریک گفت یا تسلیت وقتی ذائقه مسئولین سینمایی جمهوری اسلامی ایران با ذائقه سینمایی نظام سرمایه داری هماهنگ شده است. «جدایی نادر از سیمین» فیلمی که جوایز متعددی از جشنواره بیست و نهمین فیلم فجر را به خود اختصاص داد، امروز از جانب سینماگران نظام سلطه بر صدر می نشیند و تقدیر می شود، این یعنی ماحصل تلاش مسئولین فرهنگی و سینمایی ما در سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همان می شود که آمریکا و متحدانش می پسندند. اما کاش به همین جا ختم می شد! چیزی که دل مردم مؤمن و انقلابی را می سوزاند لبخندهای کش دار و نامه های تبریک برخی از مسئولین به مناسبت این جوایز است درست همان اتفاقی که پس از دریافت جایزه صلح نوبل توسط شیرین عبادی افتاد. واکنش هایی این چنین پیش از آن که غفلت و خوابزدگی مسئولین را نشان دهد وارونگی ارزش گذاری در سیاست های فرهنگی مان را به رخ می کشد. هم ما و هم شخص اصغر فرهادی بهتر از هر کس دیگری می دانیم که فیلم او متأسفانه مورد حمایت ویژه دولت و دولتمردان قرار گرفته و باز هم متأسفانه نماینده وزارت ارشاد دولت دهم هم در مراسم اسکار بوده است، پس بهتر است آقای فرهادی بیش از این ژست استقلال، فراجناحی و غیرسیاسی بودن را نگیرند که این قبیل سخنان از زبان ایشان بیشتر به یک لطیفه خنده دار شبیه است و موجب انبساط خاطر می گردد.
    برخلاف برخی مسئولان فرهنگی ما که همیشه ژست روشنفکری(!) می گیرند، تکنیک را از محتوا جدا می کنند و در نتیجه سیاه ترین فیلم ها را با بودجه های دولتی می سازند، فقط به این بهانه که کارگردان و عوامل آن را افرادی حرفه ای تشخیص می دهند، نظام سرمایه کار خود را خوب بلد است. آنها خوب می دانند تکنیک از محتوا جدا نیست نشان به آن نشان که چارلی چاپلین را از سال ۱۹۵۳ به ایالات متحده راه ندادند فقط به این دلیل که معتقد بودند او ایده های کمونیستی دارد. تکنیک از محتوا جدا نیست اگر چنین بود سازمان CIA در دوران موسوم به «مکارتیسم» کمیته هراس (نامی که هنرمندان آمریکا بر این کمیته گذاشتند) تشکیل نمی داد و صدر تا ذیل هالیوود را شخم نمی زد فقط به این بهانه که در هالیوود ایده های کمونیستی نفوذ کرده است؛ اگر چنین بود «برتولت برشت» بازجویی نمی شد و دست آخر ۱۰ تن از دوستان و همکارانش به زندان نمی افتادند فقط به این دلیل که در فیلمنامه شان نظام سرمایه داری را به چالش کشیده اند.
    تکنیک خوب در خدمت ذهن بیمار، همچون شمشیری است در کف زنگی مست؛ اتفاقی که برای اصغر فرهادی افتاد تا قوت و قدرت فیلمنامه نویسی و کارگردانی او در اختیار ذهن بیمارش قرار گیرد. ذهنی که از غرب سراسر توحش و دروغ، سرزمین رؤیاها بسازد؛ سرزمین راستگوها؛ سرزمین صداقت و درستی! ارزش این بهشت آنقدر هست که برای رسیدن به آن مجاز به ترک همسر و طلاق هستی پس حفظ نهاد خانواده در درجه دوم قرار می گیرد؛ اینها نتیجه ذهن بیماری است که در تحجر غرب زدگی پوسیده است و البته ذهن بیمار اصغر فرهادی تا زمانی مورد حمایت غرب است و جوایز آنان را دریافت می کند که زبان نظام سرمایه داری در ایران باشد یعنی داخل ایران و برای ایرانیان فیلم بسازد در غیر این صورت مانند دستمال کهنه ای به سطل زباله فرستاده خواهد شد صحت این ادعا را او می تواند از گلشیفته فراهانی بازیگر فیلم «درباره الی» ساخته قبلی آقای فرهادی که با حمایت ویژه دولت در جشنواره قبلی فجر نیز جوایز ویژه ای را دریافت کرد سؤال کند!
    بیایید با هم به عنوان یک شهروند اروپایی یا آمریکایی، مردم ایران را از دریچه دوربین اصغر فرهادی نگاه کنیم؛ چه می بینیم؟ مردمی که دروغگو هستند، شخصیت های داستان همگی دروغ می گویند به جز سیمین و سیمین همان کسی است که همه کار می کند برای اینکه به اروپا یا آمریکا پناهنده شود چون از سرزمین دروغگوها خسته شده و می خواهد به سرزمین راستی و درستی پناه ببرد. پس از تماشای این فیلم، یک شهروند اروپایی یا آمریکایی به خود افتخار می کند چون ساکن چنین سرزمینی است که سیمین آرزوی رسیدن به آن را دارد و البته برای مردم ایران متأسف می شود که چقدر راحت دروغ می گویند. حالا ساکنان سرزمین های همیشه ابری غرب و دستان همیشه خون آلود نظام سرمایه داری غرب چرا نباید به فیلم فرهادی جایزه بدهند؟! فیلمی که آنها را نماد راستی و درستی نشان می دهد و مردم ایران را تماماً دروغگو و ریاکار؛ راستی! این روزها ایالات متحده چقدر تلاش می کند که ایرانیان را در مسائل سیاسی (از جمله هسته ای) دروغگو جلوه دهد و حالا یک ایرانی این کار را انجام داده است. بهتر از این هم می شود…؟!
    این بود هدیه ای که آقای فرهادی پس از گرفتن جایزه نظام سرمایه داری- همان یک درصدی که مردم دنیا علیه اش شوریده اند- آن را به مردم کشورش تقدیم کرد. حال پس از تحقیر ملت شریف ایران به دست اصغر فرهادی باید از برخی مسئولین و رسانه ها که بعد از دریافت جایزه اسکار دچار افت فشار خون شده و لبخند بر لبانشان ماسیده است، پرسید: این نیش های تا بناگوش باز شده به سمت غرب برای چیست؟
    سیدمحمد عماد اعرابی

    [پاسخ]

  24. دکتر یونس گفته است:

    چندنکته:
    ۱٫برای غربی ها برخلاف ما ایرانیها “دروغ” گناه بسیار بسیار بزرگ و نفرت انگیزی ست حتی بزرگتر از …
    ۲٫منهای تمام مزخرفات گل درشت و تهمت هاو توهین هایی که فرهادی توی هر فیلمش به ایران و ایرانی و اسلام کرده…اگر شما نمیتوانید تصویر یک زن مذهبی بدون شعور که برای ایمان نمایشی خودش باید مرتب به مرجعش زنگ بزند! را فهم کنید…اگر به عنوان یک مسلمان حتی شناسنامه ای از تصویر زن مسلمان به این رقت انگیزی بهتان بر نمیخورد پس یک فکری به حال خودتان بکنید..مرد اگر از این بی غیرتی بمیرد بهتر است تا اینکه…
    ۳٫فیلم فرهادی بزرگترین فیلم غیر دینی و ضد ایرانی دولتی ست!آقایان مواظب باشند بعد ازین خودشان را پل عبور هر وطن فروشی قرار ندهند…اصلا اگر انقدر دیرفهمند و بوی توطئه و دشمنی را نمیفهمند تا گندش علنی در بیاید، اصلا بروند کنار حداقل باد بیاید…
    ۴٫ما از ریزش ها و رویش هایمان نمیترسیم… انقلابمان دارد بزرگ میشود… واکسن هم میخواهد… از پس این فتنه ها و گردنه ها و آزمایش ها ، این ماییم که بزرگ میشویم… قد میکشیم… قوی تر میشویم… به علیرضای کوچک نگاه کن ، میفهمی….

    [پاسخ]

  25. مسعود گفته است:

    داستان فیلم در یک نگاه :
    زن بخاطر اینکه محیط ایران را برای تربیت دخترش مناسب نمی داند می خواهد از همسرش جداشود و به کشوری غربی برود. اتفاقاتی در فیلم می افتد که نظر زن را درباره مناسب نبودن زندگی در ایران اثبات می کند.( از قبیل اینکه تمام افراد فیلم به غیر از زنی که می خواهد به غرب برود ، اعم از مذهبی و غیرمذهبی بخاطر منافع خود دروغ می گویند و حتی کار را بجایی می رسانند که دختر نوجوان فیلم نیز علی رغم میل باطنی به دادگاه دروغ می گوید و …)
    ۱- شباهت کامل موضوع کلی فیلم به فیلم ضدایرانی بدون دخترم هرگز را متوجه شده اید؟ در هردو فیلم مادری بخاطر نامناسب بودن وضعیت زندگی در ایران برای دخترش می خواهد کشور را ترک کند.
    ۲- آیا راز حمایت غرب از این فیلم غیر از این است که تبلیغات ۳۳ ساله آنها را مبنی بر اینکه زندگی در ایران مناسب نیست را به تصویر کشیده است؟
    ۳- به فیلمهای آمریکایی دقت کرده اید . در اکثر آنها آمریکا به عنوان مدینه فاضله و منجی دنیا معرفی می شود و در دنیا پخش می شود. در مورد فیلمهای ایرانی و کشورهای اسلامی و جهان سوم چطور؟ فیلمهایی که اوضاع کشور را فقر زده و جامعه را سیاه و زننده تصویر می کنند به دنیا معرفی می شوند و جایزه می گیرند. و دریغ و درد که ما خودمان از ساخت این فیلمها حمایت می کنیم تا آبروی خود را در دنیا بیشتر ببریم.
    ۴- با این حال، بی انصافی است اگر معدود نقاط مثبت فیلم هم ذکر نشود یک- عاطفه ای که مرد به پدرش دارد عاطفه ای که گمشده غربیهاست. دو- تصویر مخدوش ایران در ذهن غربیها که برخی فکر می کنند ایرانیها با شتر در جاده های خاکی تردد می کنند اندکی نسبت به وضعیت کشورمان بهبود می یابد. و آخری که مهمتر از همه است اینکه راضیه بخاطر پای بندی به قسم قرآن با وجود فقر شدید از ۱۵ میلیون پول می گذرد.

    [پاسخ]

  26. fakoor گفته است:

    این هم برای آنها که هنوز می توانند بفهمند دو دو تا میشود چهار تا:

    دکتر اردشیر قوام زاده (اینجا) رئیس پژوهشکده خون سرطان و سلول‌های بنیادی خون ساز دانشگاه علوم پزشکی تهران برنده جایزه «برترین محقق جهان در زمینه سرطان و بیماری های خونی»(اینجا) شد.
    آمریکایی ها گفتند ایران تحریم است: نه ویزا دادند و نه اجازه دادند جایزه به او داده شود.
    اصغر فرهادی را اما ویزایش دادند، جایزه هایش دادند بوسیدندش و تبریکش هم گفتند.

    یکی میگفت: نه فیلم «جدایی» را دیده ام، نه دلم می خواهد ببینم، و نه از سینما سررشته دارم و نه سینما می روم؛ ولی قرآن را تا بحال ورق زده ام. کتابی که قاعده های کلی به دست آدم ها می دهد از سوی عالمِ کل:

    وَلَن تَرْضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّـهِ هُوَ الْهُدَىٰ وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّـهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ ﴿البقره: ١٢٠﴾

    این را صاحبِ قرآن می گوید: اگر دیدی که یهود و نصاری از تو راضی شدند یقین داشته باش که از مرام و مسلک آنها تبعیت کردی و اگر چنین کردی، دیگر امیدی به یاری و ولایت من نداشته باش! جایزه ات را از همانها گرفته ای…

    دکتر قوام زاده ی عزیز این جایزه ای که نگرفته ای شرف دارد به جایزه ای که گرفته اند آن هم با این فضاحت. خیلی مبارک باشه!

    [پاسخ]

  27. پوریا گفته است:

    به نظر من فیلم اصغر فرهادی مجموعه ای از نکات مثبت و منفیه . اگرچه به نظر شخصی من نکات منفی اش بیشتره . اما باید بدونیم اسکار رو به هر کسی نمیدن . فقط به اون هایی میدن که در جهت منافع غرب حرکت کنه . و مقاصد اون ها رو تو فیلمش پیاده کنه .
    خواهش میکنم دوستان مدعی آزادی بیان به من به خاطر نظر شخصیم فحش ندن !
    یا علی

    [پاسخ]

  28. جهانتیغ گفته است:

    مبارک باااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه

    [پاسخ]

  29. رضا گفته است:

    فیلم فرهادی کاملا واقعیت جامعه رو منعکس کرده برای همین مردم با این فیلم ارتباط برقرار کردن چون دیدند چقدر به واقعیت نزدیکه مگه ادم مذهبی گناه نمیکنه شما خودتون تا حالا ندیدید یه کسی که نماز میخونه دروغ بگه به امام حسین من دیدم به امام رضا دیدم.ولی باز اون زن مذهبی حاضر نشد به خاطر پول قسم دروغ بخوره. مشکل شما اینه که دچار سیاست زدگی شدید فکر کردید همه جا مثل ایرانه که حتی یه لیوان اب خوردنو سیاسی کنند. اگر قرار بود اسکارو اینجوری بدند دیگه اسکار نمیشد.به توانایی و خلاقیت میدن این خصوصیت کشورهای پیشرفته است.اتفاقا اونا یه جور دیگه برداشت کردند وقتی خارجی ها فیلم رو دیدند گفتند ما نمیدونستیم ایران اینقدر پیشرفت کرده باشه مردمش اینقدر با فرهنگ باشند. بر خلاف چیزی که شما میگید سیا نمایی. در همه ی جشوارها چه اسلامی چه غیر اسلامی جایزه گرفته. درود به فرهادی

    [پاسخ]

  30. پایگاه بسیج مسجد حجتیه (عج) گفته است:

    آتشی بر پلیدی ها
    موج مردمی آتش زدن پرچم اسرائیل و امریکا در چهارشنبه سوری
    لطفا شما دوست عزیز هم با حرکت و نوشته هایتان در انتشار موج وبلاگی و پیامکی ” آتشی بر پلیدی ” سهیم باشید.

    به دنبال حرکت خودجوش به آتش کشیدن پرچم امریکا و اسرائیل در چهارشنبه سوری سال گذشته، توسط جمعی از جوانان ایرانی در شهرهای مختلف ایران، امسال نیز این حرکت ،در نقاط مختلف ایران انجام خواهد شد.

    شما نیز لطفا با پویش و نوشته های زیبای خویش (یا حتی بازنشر این مطلب ) در فراگیری این موج وبلاگی و پیامکی و گسترش زنجیره ی انسانی نقشی ماندگار ایفا نمایید.
    ادامه در وبلاگ…..
    یاعلی رفقا

    [پاسخ]

  31. ح.ب گفته است:

    ??

    [پاسخ]

  32. ali گفته است:

    خیلی فیلم افتضاحی است : قلاده های طلا

    [پاسخ]

  33. حزب الله سایبر گفته است:

    دیدار سایبری ها با مظلومترین شهدای زنده هشت سال دفاع مقدس
    عیادت از یادگاران جنگ تحمیلی و ارزش نهادن به حرکت مقدس آنها شاید کوچکترین کاری باشد که من و تو می توانیم انجام دهیم. من و تویی که ادعایمان، گوش فلک را کرده است و در عمل هنوز اندر خم نامگذاری ۴ کوچه و خیابان به نام شهدا مانده ایم.
    روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۰ ساعت ۳ عصر
    آدرس:سعادت آباد،بالاتر از میدان کاج،روبروی بیمارستان شهید مدرس،نگارستان یکم،گلستان یکم،پلاک ۴
    اطلاعات بیشتر:
    http://www.hizbullahcyber.com/content/114

    [پاسخ]

  34. راحیل گفته است:

    اگر اینها نماینده جمهوری اسلامی هستند به حق چرا از مدونای کابالیسم جایزه دریافت می کنند؟!! به چی اعتقاد داره از فرهنگ و دین ایران آقای فرهادی که روی یک زن رو می بوسه مگه ورزشکارهای زن و مرد ما نیستند که دست نمی دن با اسراییل وارد یک گود زمین نمی شن…آقای فرهادی می خواد تو زمین اونها بازی کنه بکنه اما نه با قواعد اونها…بشه یکی مثل اونها…دست نده…آدم انقدر ضعیف و تحقیر شده….فرهنگ و دینشو فدا کنه که چی بگیره اسکار…این کارها که ایشون کردن نماینده ما بودند…حاشا و کلا…بعد هم خداییش ما که عمریه داریم فیلم می بینیم…تو رو قرآن به ما بگید این فیلم و فیلم محاکمه یا حکم کیمیایی چی داشت که جایزه فیلم فجر گرفت…فیلم جز صدا و بازی خوب…فیلم نامه اش که کلی ابهام و اشکال داره…خودشونم می دونن…این فیلم واقعا در حد اسکاره؟ پس اگه سینما انقدر ضعیفه باید درشو گل بگیریم…من نمی فههم یکی به من بگه این فیلم در تاریخ سینمای ایران چه چیز خاصی داره که اسکار گرفت؟
    این فیلم پرتنشه…اگه بگید بازتاب جامعه است مگه سینما باید همه چیز جامعه رو به همون تلخی انعکاس بده پس هنر کجاست…ابهام و دردها را ظریف و رندانه مطرح کردن کجاست؟سطح توقع ما از فیلم در تلویزیون و سینما پایین اومده…
    به روزم.

    [پاسخ]

  35. منتقد گفته است:

    ((پرسشهای انتقادی از رهبر انقلاب))

    در این وبلاگ هر چند روز یک سوال انتقادی در مورد عملکرد رهبر انقلاب طرح می شود.

    منتظر مشارکت شما هم در بحثها هستیم…

    [پاسخ]

  36. شهادت گفته است:

    سلام علیکم
    با مطالب جدید خدمت شما هستیم:
    راه زیبای شهادت
    شوق شهادت
    خمپاره ها هم چشم دارند
    دانشگاه جبهه!!!
    (بی سیم چی) با خواندن این متن پی خواهید برد که شهید به مرگ می خندد
    منتظر نظرات شما هستیم
    التماس دعا

    [پاسخ]

  37. رسا گفته است:

    سلام
    سال جدید رو بهتون تبریک میگم
    سال جدیدتون پر از عطر خدا
    یا علی

    [پاسخ]

  38. قبلنا گفته است:

    شنیدم؛
    انقلاب ها فرزندان خویش را می خورند!
    نمیدانم درست است یا غلط؛ اما قابل تعمیم است به :
    وبلاگها؛ نویسنده های خویش را می خورند!!

    [پاسخ]

  39. موسسۀ فرهنگی انتشاراتی کتاب پردازان گفته است:

    بسم الله
    سلام

    سایت کتاب‌پردازان در زمینۀ مهات‌های مطالعه و تندخوانی، مهارت‌های زندگی، خلاقیت، مدیریت ‌تفکر، بهره‌وری فردی و … در خدمت شماست.

    فایل‌های کلاس‌ها و همایش‌ها در آدرس‌های زیر رایگان در اختیار شماست:

    فایل تمرینات سرعت و تندخوانی استاد معماریانی را از
    http://ketabpardazan.com/new/?p=4038
    دانلود کنید.

    فایل دوره مهارت های مطالعه دانشجویان ارشد استاد معماریانی را از
    http://ketabpardazan.com/new/?category_name=arshad90
    دانلود کنید.

    فایل دورۀ مدیریت زمان، بهره‌وری فردی و NLP استاد معماریانی را از
    http://ketabpardazan.com/new/?category_name=nlp-sound
    دانلود کنید.

    شما در کتاب‌پردازان می‌توانید تجربه‌هایتان را به اشتراک بگذارید و می‌توانید از تجربیات دیگران بهره ببرید و حتی نظرات دیگران را دربارۀ تجربۀ خود بدانید.
    http://ketabpardazan.com/new/?page_id=4796

    شما می‌توانید سوال‌هایتان را برای هرکدام از مهارت‌های بالا بپرسید، کارشناسان کتاب‌‎پردازان در اسرع وقت پاسختان را می‌دهند.
    http://ketabpardazan.com/new/?page_id=3638

    پیشنهادها و انتقادهای شما مارا در ارائۀ هر چه بهتر خدمات یاری می‌کند.
    موسسۀ فرهنگی انتشاراتی کتاب‌پردازان

    [پاسخ]

  40. دبیرخانه جشنواره گفته است:

    بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    از آنجا که وبلاگ شما به مرحله پایانی جشنواره حضرت علی اکبر (ع) راهیافته خواهشمند است جهت ثبت نام نهایی تا ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۳۹۱٫۰۳٫۲۸ اطلاعات پرسنلی خود را به نشانی زیر ایمیل کرده و یا با شماره ۰۹۳۵۷۳۴۱۴۹۰ تماس حاصل فرمایید
    Web.javaneirani.ir@gmail.com
    با احترام
    دبیرخانه بخش جوان و رسانه

    [پاسخ]

نام *
رایانامه *
تارنما


*اگر پیغام‌تان خصوصی است، کافی است در متن پیام، کلمهٔ خصوصی را درج کنید.

  • آخرین ممنوعه‌ها

  • تبلیغات ممنوعه


  • آخرین نظرات

  • ^ بازگشت به بالا